چگونه خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال را اغاز کنیم ؟
چگونه خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال را اغاز کنیم ؟
چهار شنبه 18 دی 1398 ساعت 12:31 | بازدید : 220 | نویسنده : ادمین | ( نظرات )

بیت کوین ارز دیجیتالی است که امروزه افراد زیادی به دنبال خرید و فروش ان هستند چرا که  این ارز دیجیتال محبوب امروزه ویزگی های بسیار خوبی را در زمینه های مختلف از جمله تقل و انتقال سریع و در پر سرعت به سرتاسر جهان یکی از مهم ترین کاربردهای ان میباشد و چنانچه شما در ایران باشید و بخواهید مبلغی پول را به سرتا سر جهان انتقال بدهید دیگر نیازی به مراجعه به بانک ند اشته و بدون انکه کسی از این انتقال مطلع شود میتوانید این امر را انجام دهید.
بسیارب از افراد بیت کوین را با شبکه بلاکچین اشتباه در نظر میگیرند و شاید با خود بارها فکر کنند که بیت کوین و بلاکچین چه رابطه ای بایکدیگر دارند؟ باید به این نکته توجه داشت که بلاکچین یک بستر کاملا امن و. شبکه ای میباشد که بیت کوین در ان شبکه میتواند به فعالیت بپردازد و بسیاری از ویزگی های بیت کوین در شبکه بلاکچین تکمیل میگردد.

 
اولین مرحله از خرید بیت کوین کدام است ؟
برای مطلع شدن از چگونگی خرید بیت کوین و یا مبادله سایر ارزهای دیجیتال ابتدا باید یک تحلیل جامع و کاملی را از روند قیمتی بیت کوین داشت . چه بسا بسیاری از افراد بوده اند که بدون هیچ پیش زمینه ای و رعایت نکات لازم اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کرده اند اما نتوانسته اند ان طور که باید جواب بگیرند و چه بسا دچار ضرر و زیان های زیادی نیز شده اند .
برای شروع خرید  بیت کوین در ایران روش های مختلفی وجود دارد که میتوان به خرید و فروش بیت کوین  وارزهای دیجیتال در صرافی ها ی مختلف پرداخت . صرافی رمزینکس معتبرترین صرافی  خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال میباشد که افراد برای شروع خرید و فروش میتوانند بصورت انلاین وارد سایت شده و پس از ثبت نام و تکمیل مراحل احراز هویت خود نسبت به مبادله ارز دیجیتال موردنظر خود اقدام نمایند .
دومین نوع از صرافی ها که میتوان به ان شاره کرد اکسچنج های معتبری است که بصورت peer to peer یا همان شخص به شخص کار میکنند . رمزینکس تریدر یک اکسچنج معتبر داخلی است که با فراهم نمودن بستر و شرایط کاملا امن و مطمئن و با حذف ریسک تحریمی نگهداری ارزهای دیجیتال در بستری اسان و ساده شرایط امن خرید و فروش و نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را فراهم نموده است.


مزایای اکسچنج رمزینکس تریدر نسبت به سایر اکسچنج های داخلی کدام اند؟
1_بازار مبادله در محیطی کاملا ساده و اسان
2_استفاده از اپلیکیشن موبایل
3_پشتیبانی از رمز ارزهای متفاوت
4_واریز سریع و مطمئن
5_استفاده از حداقل کارمزد و تراکنش مبادله
6_احراز هویت اسان و ساده
پس از انتخاب نوع صرافی یااکسچنج مربوطه نوبت به انتخاب کیف پول مناسب برای نگهداری از ارزهای مختلف میباشد .برای استفاده از کیف پول های بیت کوین گزینه های متعددی را پیش رو دارید . انواع کیف پول مختلف که میتوان به ن اشاره کرد عبارتند از :
1_کیف پول جکس
2_کیف پول سامورایی
3_کیف پول کاغذی
4_کیف پول نرم افزاری
و..... میباشد که بسته به شرایط خود میتوانید هر کدام از ان ها را انتخاب کنید که اکثر افراد معتقدند استفاده از کیف پول انلاین برای نگهداری ارز های دیجیتال انها معتبرتر بوده چرا که هر وقت ودر هر نقطه ای که باشند میتوانند از ان استفاده کنند


قیمت بیت کوین تحت تاثیر چه عواملی میباشد؟
همانطور که میدانید بیت کوین ارز دیجیتالی است که به هیچ دولت یا شخص خاصی وابسته نبوده و همین ویزگی ان باعث شده است تا هر کسی نتواند به راحتی قیمت ان را پیش بینی کند
اما اگر بخواهیم مهم ترین نکات تاثیر گذار بر روند قیمت لحظه ای بیت کوین را بازگو کنیم میتوان به عوامل مختلفی که در ادامه ذکر خواهد شد اشاره کرد.
اولین نکته که میتوان به ان اشاره کرد هالووینگ بیت کوین یا همان نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین است این پدیده که هر چهار سال اتفاق می افتد و منجر به نصف شدن پاداش ماینر ها خواهد شد سبب افزایش تقاضا و کاهش  عرضه خواهد شد .و بدین ترتیب قیمت ان خود بخود افزایش پیدا خواهد کرد.
مورد بعدی که میتواند بر روی قیمت بیت کوین تاثیر زیادی بگذارید استفاده مردم چین و روی اوردن به خرید و فروش و استخراج بیت کوین میباشد . همانطور که میدانید تعداد بیت کوین های استخراج شده توسط دستگاه های ماینر در حال اتمام بوده و روز به روز در حال کاهش میباشد .از طرفی مردم چین با جمعیت فراوانی که داراست با سر و سامان بخشیدن به اوضاع ارز های دیجیتال در کشورشان بسیاری از افراد چینی به دنبال خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال میباشند.
استفاده از بیت کوین و رشد و توسع ان در فضاهای تاریک از جمله نقل و انتقال مواد  مخدر و شرط بندی و قمار نیز تاثیر بسیار زیادی را بر روند قیمت میگذارد . چرا که با افزایش تقاضا برای بدست اوردن ان و از طرفی کم شدن عرضه ان خود به خود قیمت ان به مرور افزایش پیدا خواد کرد .
خرید و فروش بیت کوین در ایران ایا قانونی است؟
با توجه به مصوبه دولت در مورد ارزهای دیجیتال درمورد کاربرد و استفاده از ارزهای دیجیتال در موارد مختلف دولت ایران نیز ان ها را به رسمیت شناخته و خرید و فروش ان را قانونی اعلام کرده است.



برچسب‌ها: بیت کوین ,

موضوعات مرتبط: بیت کوین و ارز دیجیتال , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور تایلند و آدرس thailandtor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 124
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 65
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 130
:: بازدید ماه : 128
:: بازدید سال : 2347
:: بازدید کلی : 26375